طراحی سایت در قم

چکیده این مطلب:منتشر شده در تاریخ: ۹۶/۱۰/۲۸

نیاز به طراحی وب سایت برای هر مؤسسه و شرکتی در شهر مقدس قم که به واسطه وجود بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام الله علیها، مسجد مقدس جمکران و وجود حوزه علمیه قم و مرکز مدیریت حوزه های علمیه در این شهر، از ظرفیت فرهنگی بالایی برخوردار است و تعداد زیاد و قابل توجهی از مؤسسات و مراکز داخلی و خارجی تمایل به داشتن یک دفتر در این شهر دارند. از طرفی شهرک صنعتی و منطقه آزاد سلفچگان (سلفچکان) نیست در این استان واقع شده که این خصوصیات این استان نسبتاً کوچک را به یکی از قطب های صنعتی و فرهنگی تبدیل کرده است، از مهمترین نیازهاست.

www.JavanehTeam.ir/?p=2487
Please wait...

شهر مقدس قم

استان قم یکی از ۳۱ استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. مرکز استان کلان‌شهر قم است. این استان در یک منطقهٔ خشک و نیمه‌خشک واقع شده است و آب و هوای گرم و خشک دارد. جنوب و غرب استان پوشیده از کوه‌های مرتفع است و آب و هوای معتدل دارد. مناطق شرقی، مرکزی و شمالی استان نیز پوشیده از بیابان‌های وسیع است که بزرگ‌ترین آن‌ها دشت مسیله است. استان قم از نظر وسعت پس از استان البرز کوچک‌ترین استان ایران است. استان قم تنها یک شهرستان دارد. شهرهای قم، جعفریه، پردیسان و سلفچگان مهم‌ترین شهرهای استان به شمار می‌روند. از معروف ترین روستاهای استان قم، می توان به وشنوه،خاوه،فردو و کرمجگان اشاره کرد.

عوامل مؤثر بر وضع اقتصادی شهر قم

مهم‌ترین عامل مؤثر بر وضع اقتصادی استان، صنعت گردشگری و به ویژه توریسم مذهبی است و دلیل آن وجود حرم فاطمه معصومه و مسجد جمکران و تعداد زیادی از مزارهای امام‌زاده‌ها و علویان در استان است که در تمام فصول سال، پذیرای زایران بسیاری از نقاط مختلف ایران و سایر کشورها است که این امر موجب رونق بازار کار و خدمات در این شهر شده است.

دلایل نیاز به داشتن وب سایت

۱- وب سایت در نقش بروشور و کاتالوگ آنلاین

کاتالوگ و بروشور کسب و کار شما در ۲۴ ساعت امکان ارائه شدن به مشتریان را خواهد داشت. این را مقایسه کنید با هزینه های گزافی که تاکنون برای تهیه و توزیع بروشورهای کاغذی انجام داده اید تا به ارزش وب سایت بیشتر پی ببرید.

۲- نمایش حرفه ای بودن و ارزش کسب و کار

اگر شما وب سایت داشته باشید می توانید از ایمیل وب سایت خود (مانند sales@javanehteam.ir) برای ارائه به مشتریان استفاده نمایید که شکل بسیار حرفه ای تری دارد نسبت به این که در ارتباطات خود از ایمیل های شخصی مانند سرویس های جی میل و یاهو استفاده نمایید. ضمن این که وجود وب سایت می تواند این پیام را به ذهن مخاطبان مخابره کند که این کسب و کار خالق ارزشی است که حاضر است با صرف هزینه، آن را در وب سایت خود معرفی و تبلیغ نماید.

۳- در معرض دید مشتریان بیشتری قرار بگیرید

طبق آمارها هر روز حدود بیش از ۲٫۵ میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند و اگر شما در این فضای آنلاین حضور نداشته باشید عملاً امکان استفاده از فرصت دیده شدن در اینترنت را از دست خواهید داد.

۴- فرصت اثرگذاری روی مشتریان بالقوه

با حضور در فضای آنلاین شما این فرصت فوق العاده را خواهید داشت که مشتریان خود را با ارائه و معرفی موثر خدمات و محصولات خود جذب نمایید.

۵- وب سایت در نقش واحد خدمات مشتریان ۲۴ ساعته

وقتی شما محتوای متناسب با نیاز کاربران وب سایت خود را تهیه و منتشر می نمایید دیگر لازم نیست تا آن ها برای پرسیدن سوالات خود به محل شما مراجعه حضوری نمایند و یا حتی تلفن بزنند.

۶- ارائه سریع آخرین محصولات و خدمات

به راحتی و به سرعت و به صورت رایگان می توانید آخرین محصولات و خدمات خود را در وب سایت ارائه نموده یا خدمات قبلی را به روز رسانی نمایید و مشتریان خود را از تغییرات کسب و کارتان با خبر سازید.

۷- تقویت بخش بازاریابی

قطعاً امروزه بخش مهمی از فعالیت های بازاریابی به بازاریابی آنلاین اختصاص دارد. بدون داشتن وب سایت فرصت مغتنم استفاده از مشتریان بالقوه خود در فضای آنلاین را از دست خواهید داد. امروزه بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستتجو (سئو) برای صاحبان کسب و کارها بسیار اهمیت دارد چرا که می تواند مستقیماً جریان مالی مستمری را با افزایش فروش برای آن ها ایجاد نماید.

۸- پشتیبانی ۲۴ ساعته

با راه اندازی صحیح و پرقدرت یک سیستم تیکتینگ (سیستم ثبت درخواست های مشتریان) در وب سایت خود همیشه می توانید با افتخار به مشتریانتان بگویید که ۲۴ ساعته از آنها پشتیبانی و حمایت خواهید کرد.

۹- فرصت بلاگ نویسی و اشتراک گذاری عقاید و تجربیات شخصی

شما همواره می توانید در بخش مقالات یا نوشته های وب سایتتان عقاید و تجربیات خود را با کاربران خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید و با آن ها در تعامل باشید.

۱۰-یک رسانه در اختیار دارید

وب سایت شما میتواند رسانه شما باشد. به عنوان مثال هر گاه خبری یا شایعه ای در فضای کسب و کار درباره شما مطرح می شود ، یک مرجع موثق کاربران برای مراجعه و کسب اخبار دقیق، وب سایت کسب وکار ها است.

۱۱- شانس رقابت با غول های کسب وکار

شاید شما قادر نباشید مانند شرکت رقیب یک آسمانخراش برای دفتر خود بخرید اما با داشتن یک وب سایت بسیار جذاب و با محتوای مناسب و موثر می توانید در ذهن بسیاری از مشتریان خود به عنوان رقیبی برای بزرگان عرصه کسب و کار خود همواره مورد توجه قرار داشته باشید.

این مطالب را نیز بخوانید:

ابزارهایی برای سهولت و بهبود مدیریت کسب و کار

سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو در استان قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *