۶ دلیل تخصیص بودجه در تبلیغات اینترنتی

چکیده این مطلب:منتشر شده در تاریخ: ۹۶/۱۲/۲۰

تبلیغات اینترنتی یا (internet advertising) یکی از شیوه های تبلیغات هست که میتوان از این طریق کاربران زیادی را جذب کرد از این رو شرکت های بزرگ در سراسر دنیا میلیاردها دلار درآمد سالانه خود را از این راه به دست می آورند

با توجه به افزایش سرعت اینترنت در سال های اخیر و به بازار آمدن برنامه های متفاوت مردم بیشتر نیازهای روزانه خود را از طریق اینترنت برطرف میکنند و به دلیل آنکه اینترنت محدودیت زمانی و مکانی را از بین برده بیشتر افراد کارهای خود را از راه اینترنت مدیریت میکنند.

در این مقاله می خواهیم ۶ دلیلی را که نشان میدهد شما باید بیشتر بودجه خود را برروی تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ قرار دهید بیان کنیم.

www.JavanehTeam.ir/?p=2605
Please wait...

چرا بیشتر بودجه خود را باید در تبلیغات اینترنتی قرار دهید؟

۱٫ بیشتر اجتماعی شویم

تبلیغات اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از تاثیرات شبکه های اجتماعی می باشد. براساس گزارشی که توسط مدرسه کسب وکار هاروارد منتشر شده است، بیان گردیده که تاثیرات شبکه های اجتماعی برروی مشتری می تواند باعث افزایش ۵درصدی فروش گردد.

از این رو هیچ شکی وجود ندارد که امروزه بیشتر کسب وکارها برای اینکه بتوانند ارتباط اجتماعی وفروش خود را بیشتر کنند، روی به تبلیغات اینترنتی در شبکه های اجتماعی آورده اند.

۲٫ ایجاد ارتباط

تبلیغات اینترنتی می تواند باعث وفاداری شرکت و مشتری نسبت به یکدیگر گردد. مشتریانی که از طریق تبلیغات اینترتی محصولاتی را خریداری می کنند، سعی می کنند که از طریق ارسال پیام های الکترونیکی، از فروشگاه تشکر کنند. این ارتباط می تواند گام اول در ایجاد رابطه بین فروشگاه و مشتری گردد.

۳٫ افزایش دستیابی

در تبلیغات اینترنتی محدودیتی برای معرفی مکان فروشگاه خود ندارید. و حتی میتوانید کالاهای خود را در کشورهای دیگر به راحتی تبلیغ کرده و به فروش برسانند. البته برای اینکه بتوانید در تمامی دنیا قابل رویت باشید، باید از نسخه انگلیسی استفاده کنید و همچنین روی سئو آن به خوبی فعالیت کنید.

۴٫ راحت تر کردن خرید و فروش

ایجاد یک کسب وکار اینترنتی یعنی فروشگاهی که در کل هفته ۲۴ ساعته باز است و آماده ارائه خدمات می باشد. در واقع دیگر فروشگاه ها نگران از دست رفتن مشتری در زمان تعطیلی نمی باشند.

و مشتریان نگران ساعت شلوغی نیستند و از این رو می توانند خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

۵٫ شخصی سازی

فروشگاه های اینترنتی این امکان را برای فروشگاه ها فراهم کرده اند که برای مشتریان خود یک پروفایل شخصی ایجاد نمایند تا بتوانند تاریخچه خرید و عملکرد آن ها را بررسی کنند. همچنین از این طیق می توانند متوجه شوند که کدام روش تبلیغات اینترنتی توانسته است باعث جلب توجه مشتری برای آنان گردد.

۶٫ کاهش هزینه

تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات کاغذی از نظر هزینه کاملا به صرفه می باشد. دلایل زیادی برای این مساله وجود دارد از جمله نیاز نداشتن به یک انبار برای نشان دادن محصولات، هزینه تبلیغات فیزیکی مانند بروشور، بنر و غیره به مراتب زیادتر از هزینه تبلیغ در اینترنت می باشد. همچنین امروزه گوگل تاکید بیشتری بر تولید محتوا کرده است، از این رو میتوان بیشتر فعالیت تبلیغاتی خود را بر تولید محتوا قرار داد.

همانطور که بیان شد، سرمایه گذاری در تبلیغات اینترنتی هدر دادن بودجه نمی باشد بلکه خود یک نوع سرمایه گذاری است که میتواند باعث گسترده تر شدن حوزه کاری و جلب مشتریان بیشتری گردد.

 

این مطالب را نیز بخوانید:

تاثیرات طراحی سایت شرکتی در تجارت شما

۱۳ راهکار برای جذب کاربر بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *