۸ نکته اصلی برای طراحی لوگو و نحوه استفاده از آنها

چکیده این مطلب: منتشر شده در تاریخ: ۹۹/۰۱/۱۵

شما قبل از تغییر قوانین می بایست با اصول اولیه آشنا شوید. اینها ۸ نکته اصلی برای طراحی لوگو است که هر طراح همیشه باید در ذهن داشته باشد. اینها چند دستورالعمل اساسی و نکات کلیدی برای طراحی لوگو است که باید در هنگام ایجاد یک هویت تجاری برای تجارت[…]

www.JavanehTeam.ir/?p=3518

شما قبل از تغییر قوانین می بایست با اصول اولیه آشنا شوید. اینها ۸ نکته اصلی برای طراحی لوگو است که هر طراح همیشه باید در ذهن داشته باشد. اینها چند دستورالعمل اساسی و نکات کلیدی برای طراحی لوگو است که باید در هنگام ایجاد یک هویت تجاری برای تجارت خود در ذهن داشته باشید.

در صورتی که می خواهید یک لیست چک سؤال مفید داشته باشید ، اینجا را کلیک کنید تا در هنگام طراحی آرم تجاری خود از خود بپرسید.

قبل از اینکه وارد آن شویم ، یک چیز وجود دارد که می خواهم روشن کنم. در این پست من بسیاری از توصیه های بسیار مورد قبول و مورد تایید را تشریح می کنم ، اما فکر می کنم برخی از جالب ترین و به یاد ماندنی ترین ایده های طراحی ایده هایی هستند که “قوانین” را می شکنند.

این به این معنی نیست که فکر می کنم شما باید توصیه ها را نادیده بگیرید ؛ در واقع ، من فکر می کنم که فقط با درک واقعی این نکات کلیدی برای طراحی لوگو ابتدا می توان فهمید که چگونه می توان در یک مسیری کاملاً متفاوت حرکت کرد و چیزی شگفت انگیز را خلق کرد. همیشه باید پشت هر تصمیم طراحی دلایل خوبی و متعادل وجود داشته باشد.

اگر چیزی برای از بین بردن این پست وجود دارد ، باید این باشد که اگرچه هر طراح خوب اصول را می داند ، اما آنها نیز باید مایل باشند مرزها را تحت فشار قرار دهند و همیشه سعی در شکستن در زمین جدید داشته باشند.

اما به اندازه کافی از آن! در اینجا نکات کلیدی برای طراحی آرم ذکر شده است که فکر می کنم هر طراح باید هر بار که روی یک پروژه کار می کند ، توجه کند.

۱٫ کمتر بیشتر است – چیزهای ساده و به یاد ماندنی را حفظ کنید

طرح های آرم را ساده و ساده تر کنید تا قابلیت تطبیق پذیری و به یاد ماندنی را بهبود بخشید. تکثیر آرم بسیار مفصلی است که تولید آن دشوار است و عناصر پیچیده با کوچک شدن یا چاپ شدن آرم از بین می روند. آرم های پیچیده نیز برای یادآوری افراد سخت تر و زمان بیشتری برای پردازش است. چیزهای ساده و با شکل های تمیز و تمیز را حفظ کنید و هرگونه مواد کاملاً تزئینی مانند بافت های بسیار پیچیده ، شیب ها و جلوه های سایه را کنار بگذارید.

۲٫ رنگها- چه چیزی می تواند به بینندگان بگوید؟

رنگهای خاص ارتباطات محکمی دارند ، اگرچه هر کشور یا فرهنگی تعابیر خاص خود را دارد (چیزی که هنگام خرید با مارک های جهانی باید مورد توجه قرار گیرد). رنگ می تواند راهی عالی برای جدا کردن لوگو از سایرین در همان صنعت و ایجاد یک احساس قوی بر مخاطب باشد.

به راحتی می توانید تلاش کنید تا پالت کامل را انتخاب کنید ، بنابراین یک ایده خوب در ابتدا طراحی در تک رنگ است. استفاده از فقط سیاه و سفید (یا خاکستری و سفید ، اگر مانند من ، رنگ سیاه را مقتدرانه بدانید) شما را وادار می کند که در ابتدا فقط شکل های آرم را در نظر بگیرید و آن ها را درست بگیرید.

قطعاً مواقعی وجود خواهد داشت که آرم باید به یک رنگ ارائه شود ، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که آرم می تواند به تنهایی ایستاده باشد ، بدون اینکه به هر رنگی بستگی داشته باشد. پس از اینکه سیلوئیت آرم را بررسی کردید ، می توانید برخی از گزینه های رنگ را امتحان کنید.

برای اطمینان از این که اصول طراحی خوب را در کار خود رعایت می کنید ، از این لیست انتخاب رایگان آرم استفاده کنید.

۳٫ استایل طراحی – سبک طراحی- مطابقت با آرم با شخصیت برند

اطمینان حاصل کنید که سبک طراحی آرم برای مارک مورد نظر مناسب است. این آرم همچنین اغلب نقطه شروع هویت نام تجاری شما است و سبک کلی ظاهر برند شما را دیکته می کند. از خود بپرسید که آیا این باید سبک تر باشد؟ یا مدرن؟ شاید یک احساس دست ساز باشد؟

اطمینان حاصل کنید که این آرم بازتابی از مارک تجاری شما برای ایجاد آن است و به طور مؤثر آنچه را که تجارت شما در آن قرار دارد ارتباط برقرار می کند. و اجازه ندهید که نفس شما در راه باشد این آرم مربوط به شما نیست! (مگر اینکه شما آن را برای مارک شخصی خود ایجاد کنید ، در این صورت این مورد در مورد شما زیاد است. بلکه مخاطب شما نیز بسیار مهم است!)

پست مرتبط: استفاده از الگوهای آرم را متوقف کنید: دلایلی که باعث صدمه زدن به برند شما می شود

۴٫ تایپوگرافی- چگونه واژگان و حرف ها هستند؟

با سبکی که می تواند با ایجاد نمادها و علائم مربوط به نام های تجاری یا نام های مختلف بدست آید ، بعضی اوقات خوانایی از پنجره بیرون می رود. شما قطعاً می خواهید از اینکه کسی چگونه می تواند آنچه را که آرم شما می گوید را بخواند آگاه باشید. خواندن آرم های دشوار می تواند مخاطبان را ناامید کند و نام تجاری را به خاطر بسپارد ، اگرچه آرم های نادرست ممکن است آنها را به طور کامل به مشاغل دیگری بفرستد.

همچنین به این فکر کنید که چگونه سبک تایپوگرافی مورد استفاده برای نام تجاری پیامی را برای مخاطبان ارسال می کند. سری های Sans می توانند آرام تر و مدرن تر از قلم های سریال رسمی و حرفه ای به نظر برسند. شکلهای دست ساز می توانند زنانه تر و با دست تر به نظر برسند.

۵٫ مقیاس پذیری – این نسخهها کار را در همه اندازه اطمینان حاصل کنید

آیا تمام عناصر آرم هنگامی که آن را کوچک می کنید به اندازه تصویر کوچک خود کار می کنید؟ کار خوب و خط ریز مطمئناً وجود نخواهد داشت. این آرم همیشه کوچک نیست. همچنین ، با استفاده از میکروسکوپ به کلیه طرح ها بروید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز به آرامی رندر شده و دارای اشکال مداوم و فاقد فاصله های عجیب و غریب و یا جزئیات ناخواسته است که باعث جلب توجه مخاطب خواهد شد.

۶٫ قابلیت انعطاف پذیری – با توجه به موارد استفاده محلی

آیا این آرم همه کاره است و آیا در انواع وثیقه ها به طور مؤثر کار خواهد کرد؟ استفاده از یک آرم بسته به مشتری متفاوت خواهد بود ، بنابراین حتماً نحوه تولید یک آرم را درک کرده و هنگام طراحی آن را مورد توجه قرار دهید. به عنوان مثال ، رسانه های اجتماعی بخش عمده ای از یک مارک خاص است ، شما نمی خواهید یک آرم بلند و باریک بسازید زیرا به خوبی در تصاویر نمایه مناسب نخواهد بود. اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع طراحی آن ، آرم را به کجا می روید.

استفاده از آرمهای جایگزین (ثانویه) همچنین می تواند به غلبه بر مشکلات احتمالی سازگاری کمک کند.

۷٫ ایستادگی کنید – برخی از تفاوت ها را از مسابقه انجام دهید

رقابت را بررسی کنید ، بررسی کنید که چه کاری انجام می دهند ، و نحوه ایجاد یک چیز متضاد را بررسی کنید. داستان پشت نام تجاری ، نام تجاری و هر چیز دیگری که باعث می شود تجارت به عنوان یک کل ، بی نظیر باشد را در نظر بگیرید و در صورت امکان این ایده ها را در طراحی آرم گنجانید. از استفاده از ایده های کلیشه ای یا عمومی خودداری کنید. فقط به دلیل اینکه مشتری شما گلفروشی است ، آیا آرم باید در آن گل داشته باشد؟ به ایده های واضح فشار دهید و مفاهیم غیر معمول تر را کشف کنید.

همچنین بخوانید: نکاتی در مورد طراحی لوگو برای کمک به شما در ایده های قوی کمک می کند

۸٫ بی انتها – مراقب باشید از روند

به راحتی می توان در آخرین روندها گرفتار شد ، اما همچنین می تواند به معنای خاتمه دادن به یک آرم باشد که در کمتر از یک سال به نظر می رسد. طرح را ساده نگه دارید (به نکته ۱ مراجعه کنید) ، شکلهای جدید جالب و هیجان انگیز را برای پروژه هایی با طول عمر کوتاه تر ذخیره کنید ، و از مفاهیمی که به فناوری خاص یا چیزهای دیگری که همیشه به سرعت در حال پیشرفت هستند ، خودداری کنید.

۵ کلید برای طراحی لوگو موفقیت آمیز

طراحی لوگو در قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *