۵ کلید طراحی موفقیت آمیز آرم و لوگو

چکیده این مطلب: منتشر شده در تاریخ: ۹۹/۰۱/۰۸

بهترین آرم ها تأثیر می گذارند. آنها به یاد ماندنی هستند و فوراً تصاویر برندهایی را که با آن در ارتباط هستند ، بیرون می کشند. به آرم های طلایی در آرم مک دونالد یا اسکریپت کلاسیک در آرم Coca-Cola فکر کنید. به پرهای طاووس در آرم NBC یا چرت زدن در آرم[…]

www.JavanehTeam.ir/?p=3472
بهترین آرم ها تأثیر می گذارند. آنها به یاد ماندنی هستند و فوراً تصاویر برندهایی را که با آن در ارتباط هستند ، بیرون می کشند. به آرم های طلایی در آرم مک دونالد یا اسکریپت کلاسیک در آرم Coca-Cola فکر کنید. به پرهای طاووس در آرم NBC یا چرت زدن در آرم نایک فکر کنید.

از طرف دیگر ، آرم های بد قابل فراموشی است. آنها غیر حرفه ای به نظر می رسند و چیزی در مورد نام تجاری به شما نمی گویند.

ایجاد یک آرم موفق می تواند بر موفقیت کلی برند شما تأثیر بگذارد. این که شما خودتان یک طراح آرم هستید یا به دنبال استخدام یک طراح برای ایجاد لوگوی خود هستید ، مهم است که ویژگی های یک آرم عالی را بفهمید تا بتوانید فردی را بدست آورید که موفقیت کسب و کار شما را تشویق می کند. در اینجا ۵ کلید برای طراحی لوگوی موفقیت آمیز آورده شده است:

سادگی

یکی از مهمترین جنبه های طراحی موفقیت آمیز آرم ، سادگی است. باید خطوط تمیز و جزئیات کمی مانند سایه یا لمس های هنری دیگر وجود داشته باشد. رنگ ها باید به چند انتخاب محدود شود. متن باید محدود به نام تجاری باشد. برخی از نمونه های عالی عبارتند از: نایک چرت زدن ، آرم گوگل ، چشم گاو Target ، و توییتر “T”. در طراحی آرم ، کمتر بیشتر است.

هدف

به رسمیت شناختن

آرم شما مترادف با نام تجاری شما خواهد بود. بنابراین ، باید فوراً در هر قالب یا رسانه قابل تشخیص باشد. مهم نیست که چه رنگی ، چه فرقی با چه ابعادی و مهم نیست که چه فرمی دارد ، باید آرم شما به عنوان تصویر برای برند شما قابل شناسایی باشد. به نمادهای رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر فکر کنید: آنها از آرم های برجسته ترین شبکه های اجتماعی استفاده می کنند ، اما اغلب برای متناسب شدن با موضوع یک وبلاگ دستکاری می شوند و به همین ترتیب در رنگ های مختلف ، اشکال مختلف و قالب های مختلف ارائه می شوند. آنها همیشه قابل تشخیص هستند

توییتر

منحصر به فرد بودن

اگر قرار است لوگوی شما قابل تشخیص باشد ، باید منحصر به فرد باشد. در غیر این صورت ، چه می توان گفت ستاره در آرم شما در واقع شروع در آرم شرکت دیگر نیست؟ ممکن است از شکل های معمول استفاده شود ، اما برای ایجاد یک آرم منحصر به فرد برای مارک شما ، مانند رنگ آمیزی ویژه یا سایر جزئیات ، باید تغییر یابد. با این حال ، ایجاد یک آرم منحصر به فرد که از شکل یا کالایی منحصر به فرد استفاده می کند ، احتمالاً توسط یک شرکت دیگر استفاده نمی شود ، ایده بسیار بهتری است. Nike swoosh نمونه عالی دیگری است ، مانند سیب با نیش که از آن برای الکترونیک اپل گرفته شده است.

سیب

تن

آرم شما باید کمی درباره شرکت شما به مخاطبانتان بگوید. ارزش های شما چیست؟ چه نوع محصول یا خدماتی را ارائه می دهید؟ در حالی که یک آرم ساده ممکن است نتواند تمام این اطلاعات را منتقل کند ، باید لحن خاصی را ایجاد کند که نشانگر برند شما باشد. به عنوان مثال ، یک آرم با یک فونت بدون طنز و رنگ های روشن ، حس بازیگویی و بی ربطی را به شما منتقل می کند. اگر یک شرکت اسباب بازی دارید ، این ممکن است کاملاً مناسب باشد. (به نماد بازیگوش در آرم Toys R Us فکر کنید.) با این وجود ، اگر یک شرکت خدمات مالی دارید ، ممکن است این مسئله را غیر حرفه ای جلوه دهد. مطمئن باشید که آرم شما صدای مناسب برای برند شما ایجاد می کند.

اسباب بازی های R Us

انتقال

از آرم شما در هر مورد مرتبط با برند شما ، از جمله مواد چاپی ، وب سایت ، رسانه های اجتماعی و لیست ایمیل شما استفاده خواهد شد. این مهم است که نماد شما نه تنها به راحتی به هر یک از این رسانه ها منتقل شود بلکه در هر یک از آنها نیز قابل تشخیص باشد. به عنوان مثال ، یک آرم متحرک ممکن است در یک وب سایت عالی به نظر برسد ، اما شما نمی توانید از آن در یک کمپین چاپ استفاده کنید. آیا آن را به عنوان یک تصویر ثابت به نظر می رسد؟ اگر اینگونه نباشد ، ممکن است بخواهید یک آرم جدید را در نظر بگیرید.

نایک

برخی از نمونه های موفق شامل آرم Nike swoosh و قوس های مک دونالد است. این آرم ها تقریباً در هر قالب قابل تشخیص هستند.

یک خلاقیت خاص و شانس ساده قدیمی وجود دارد که برای ایجاد یک آرم موفق مورد نیاز است. با این وجود ، اطمینان از وجود لوگوی شما در هرکدام از این عناصر می تواند به شما در ایجاد چیز خاصی کمک کند که به شما در برندسازی شرکت و ارتباط با مشتریان کمک می کند.

آیا آرم شما این خصوصیات را دارد؟ عناصر اصلی طراحی لوگوی موفقیت آمیز را چه می دانید؟ نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

۵ کلید برای طراحی لوگو موفقیت آمیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *