۵ کلید برای طراحی لوگو موفقیت آمیز

چکیده این مطلب: منتشر شده در تاریخ: ۹۹/۰۱/۰۹

پنج کلید طراحی لوگو کارآمد ، ساده ، به یاد ماندنی ، بی نظیر ، مناسب و بی موقع است. متوجه خواهید شد که هر یک از آرمهای نشان داده شده در اینجا می توانند با موفقیت هر یک از پنج کلید را نشان دهند. وقتی در حال ایجاد شناسنامه برای مشتری هستید ، به آنها بگویید که یک آرم مناسب چقدر برای آنها سود خواهد کرد.یک آرم محکم به ایجاد هویت مشتری کمک خواهد کرد. ترکیب آن با خدمات مناسب مشتری به شرکت کمک می کند تا یک برند بسازد.

www.JavanehTeam.ir/?p=3484

با تجدید ، تجدید نظر یا موارد جدید از ابتدا ، در هر نقطه هر کسب و کاری یک آرم می خواهد. با این حال ، به نظر می رسد اکثر مشاغل کوچک برای علائم ضعیف یا بد تصوراتی که نشان دهنده نام تجاری آنها نیست ، حل و فصل می شوند.

ساده ، به یادماندنی ، همه کاره ، مناسب و بی موقع پنج کلید طراحی لوگوی کارآمد هستند. از آنجا که نماد یک کسب و کار کلید اصلی هویت آن است ، به دست آوردن آن مناسب است. بیایید شروع کنیم.

ساده

گرفتن درست ساده کار سختی است. سخت لکه دار شد!

یک آرم ساده را می توان به راحتی توصیف کرد ، تمایل به یاد ماندنی دارد و همچنین روی یک اسلایدر زیپ به عنوان بیلبورد کار می کند. شاید مهمتر از آن ، یک آرم ساده به یاد ماندنی باشد. در حقیقت ، اگر ساده میخ بزنید ، تقریباً چهار جنبه دیگر طراحی لوگو را در بر گرفته اید.

بیایید لحظه ای قدرت طراحی آرم ساده را در نظر بگیریم. “طاقهای طلایی” از چه تصویری استفاده می کند؟ “سووش؟” سیب با نیش بیرون آورده شده است؟

رایانه های مک دونالد ، نایک و اپل سه آرم نمادی هستند که نمونه ای از طراحی ساده هستند.

بیاد ماندنی

دنیایی را تصور کنید که همه از چاشنی های ساده مشکی ، شلوار جین مشکی ، کفش ورزشی بوم استفاده کرده و جو نامیده شده اند. مردم چگونه همدیگر را به یاد می آورند؟ چگونه ممکن است همسران بالقوه چشم یکدیگر را جلب کنند؟

وقتی کلیپ هنری ، Microsoft Word Art ، Arial ، Times یا Verdana را برای یک لوگو انتخاب می کنید ، یک هویت فراموش نشدنی را ارائه می دهید.استفاده از عناصر گرافیکی غیر فشرده و فونت های سیستم طراحی پیش پا افتاده است و هویت مشتری شما را ناشناس می کند. قلم های زیبا و چند منظوره مانند Myriad Pro و Helvetica Neue نیز از نوع آرم های ضعیف – حتی اگر کارآمد و چشم نواز باشند – به دلیل اینکه در همه جا وجود دارند.

دیدگاه روی اسمیت برای یوگا استرالیا دارای یک شبح در موقعیت کشش ایستاده است. نقشه استرالیا از فضای منفی در پای تعظیم پدید آمده است. متأسفانه ، لوگوی فعلی یوگا استرالیا یک گل نیلوفر آبی کاملاً عمومی و بنفش است. نماد فرمول ۱ نیز به یاد ماندنی است زیرا شیب F سیاه و خطوط قرمز سرعت سریع می گویند … واقعاً سریع. یکی دیگر از ویژگی های جالب لوگوی فرمول ۱ شماره یک است که در فضای منفی فاش می شود.

همه کاره

یک آرم همه کاره روی چیزی به اندازه کشویی زیپ و به اندازه تابلوی تبلیغاتی بدون طراحی مجدد کار می کند. هنگام تهیه یک آرم ، آن را به صورت خاکستری نگه دارید. همیشه می توانید بعداً رنگ اضافه کنید. در طراحی لوگوی طراحی ، دیوید آیری اظهار می دارد که طراحی و ارائه یک مفهوم آرم در رنگهای سبز باعث می شود مشتری به جای اینکه از رنگ های آن منحرف شود ، فرم و ایده را در پشت مارک ببیند.

گرافیک های برداری مستقل از وضوح هستند ، بنابراین بی نهایت مقیاس پذیر هستند. آرم باید به همین شکل باشد

تن پوش؛
مدالها؛
نمایش داده شده یا دوزی شده روی پیراهن؛
نقاشی شده در کنار اتومبیل ریلی یا نیمه تریلر؛
در تبلیغات تلویزیونی ، گرافیک حرکت یا وب سایت ها ظاهر می شود.
محصولات چاپی مانند سربرگ.
همچنین ، اطمینان از عملکرد طراحی شما در هر کجا که مورد نیاز باشد موجب صرفه جویی در هزینه مشتری شما می شود. بیشتر مشتری ها برای پس انداز پول هیجان زده هستند. به عنوان طراحان ، وقتی مشتری های ما خوشحال هستند ، خوشحال می شویم.

مناسب

یک آرم مناسب سرنخ های ارزشمندی راجع به آنچه در مورد شرکت می باشد فراهم می کند. اگر لوگوی آن خاکستری و گاراموند بود ، در مورد مک دونالد چه حسی دارید؟ چه پیامی را از خانه تشییع جنازه با آرم زرد و قرمز دریافت خواهید کرد؟

Toys R Us ، فدراسیون جهانی حیات وحش و آمازون نمونه هایی از طرح های مناسب آرم هستند. هر یک از یک نگاه توضیح می دهد که شرکت در مورد چیست.

بی موقع

آرم های بی انتها از روندها سرپیچی می کنند. آنها از شکل های روز ، رنگ ها یا عناصر طراحی استفاده نمی کنند. به عنوان مثال ، در دهه ۱۹۷۰ فریادهای ITC Pioneer ، Caslon و Benguiat.

آرم هایی که از روند پیروی می کنند به سرعت به نظر می رسد. آنها همچنین ممکن است این تصور را به دست آورند که شرکت از زمانهای گذشته هماهنگ نیست ، یا برابر شده است.

آرم کوک نمونه ای عالی از طراحی بی موقع است. در ۱۲۵ سال تقریباً هفت بار آنرا جلب کرده است.

نتیجه

پنج کلید طراحی لوگو کارآمد ، ساده ، به یاد ماندنی ، بی نظیر ، مناسب و بی موقع است. متوجه خواهید شد که هر یک از آرمهای نشان داده شده در اینجا می توانند با موفقیت هر یک از پنج کلید را نشان دهند. وقتی در حال ایجاد شناسنامه برای مشتری هستید ، به آنها بگویید که یک آرم مناسب چقدر برای آنها سود خواهد کرد.یک آرم محکم به ایجاد هویت مشتری کمک خواهد کرد. ترکیب آن با خدمات مناسب مشتری به شرکت کمک می کند تا یک برند بسازد.

۵ کلید طراحی موفقیت آمیز آرم و لوگو

۸ نکته اصلی برای طراحی لوگو و نحوه استفاده از آنها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *