نحوه استفاده از روانشناسی رنگ برای افزایش تبدیل وب سایت

چکیده این مطلب: منتشر شده در تاریخ: ۹۹/۰۱/۰۷

رنگ بر نگرشها و احساسات ما تأثیر زیادی می گذارد. وقتی چشمان ما رنگ می گیرد ، با ناحیه ای از مغز معروف به هیپوتالاموس ارتباط برقرار می کنیم که به نوبه خود آبشار سیگنال هایی را به غده هیپوفیز ، به سیستم غدد درون ریز و سپس به غدد تیروئید[…]

www.JavanehTeam.ir/?p=3468

رنگ بر نگرشها و احساسات ما تأثیر زیادی می گذارد. وقتی چشمان ما رنگ می گیرد ، با ناحیه ای از مغز معروف به هیپوتالاموس ارتباط برقرار می کنیم که به نوبه خود آبشار سیگنال هایی را به غده هیپوفیز ، به سیستم غدد درون ریز و سپس به غدد تیروئید می فرستد. غده های تیروئید سیگنال ترشح هورمون ها را نشان می دهد ، که باعث نوسان در خلق و خوی ، احساسات و رفتار منتج می شود.

یک مطالعه موردی اخیر نشان داد که تنظیم رنگ ، از بین سایر عناصر ، می تواند تبدیل را تا ۲۴٪ افزایش دهد.

بنابراین ، خط پایین این است: از رنگهای مناسب استفاده کنید ، و برنده شوید.

روانشناسی رنگ چیست؟

برای اینکه واقعاً نکات زیر را بدانید ، از اطلاعات کمی در زمینه روانشناسی رنگ بهره خواهید برد.

روانشناسی رنگ ، علمی است که چگونه رنگ بر رفتار انسان تأثیر می گذارد. روانشناسی رنگ در واقع شاخه ای از زمینه گسترده تر روانشناسی رفتاری است. کافی است بگوییم که این یک زمینه بسیار پیچیده است. برخی از بدبینان به دلیل دشواری در تست تئوری ها ، حتی کل حوزه روانشناسی رنگ را نیز رد می کنند. تحقیقات خود من در مورد موضوع ، همانطور که این مقاله بیان می کند ، فاقد شواهد علمی برای پشتیبان گیری از هر ادعا است. اما این به تنهایی دلیلی برای رد کردن تأثیر عمیق و غیرقابل اجتناب که رنگ بر مردم دارد ، نیست.

واقعیت های کلیدی نظریه رنگ وجود دارد که غیرقابل انکار است. Satyendra Singh در یک مطالعه کلاسیک در مورد رنگ در یک مقاله ژورنال بررسی شده ، مشخص کرد که ۹۰ دقیقه صرف نظر مشتری درباره یک محصول می کند. و ، ۶۲-۹۰٪ از این تعامل فقط با رنگ محصول تعیین می شود.

روانشناسی رنگ یک زمینه مورد مطالعه برای رهبران ، مدیران اداری ، معماران ، باغبانان ، سرآشپزها ، طراحان محصول ، طراحان بسته بندی ، صاحبان فروشگاه ها و حتی والدین انتظار است که برای ورود جدید مهد کودک را نقاشی کنند! رنگ بسیار مهم است. موفقیت ما به نحوه استفاده از رنگ بستگی دارد.

از کجا باید رنگ استفاده کرد؟

بیایید به متن خود گرایش پیدا کنیم. از آنجا که رنگ فراگیر است ، باید درک کنیم که باید از این نکات رنگی استفاده کنید. در این مقاله به استفاده از رنگ در طراحی وب سایت پرداخته شده است. به طور خاص ، ما در مورد رنگ بندی یک وب سایت صحبت می کنیم ، که شامل رنگ های گرافیک قهرمان ، نوع تیتر ، مرزها ، پس زمینه ها ، دکمه ها و پنجره های بازشو است.

در مثال زیر ، NinjaJump از یک طرح رنگی سبز-زرد-قرمز در آرم ، شماره تلفن ، فیلم C2A ، نوار منو ، گرافیک ، منوی دسته بندی ، زیرنویس ها و نوار کناری استفاده می کند. نکاتی که در ادامه در مورد آنها بحث خواهیم کرد می تواند به روشهای مشابه استفاده شود – منوها ، ستون های فرعی ، طرح های رنگی و غیره.

استفاده از رنگ مناسب به روش درست

رنگ یک چیز پیچیده است. شما باید از آن به روش صحیح ، در زمان مناسب ، با مخاطبان مناسب و برای هدف درست استفاده کنید.

به عنوان مثال ، اگر شما در حال فروش خانه های پرش فنری – چیزهایی هستید که بچه ها در آن بازی می کنند – شما نمی خواهید از یک وب سایت سیاه استفاده کنید. Props ، NinjaJump.com .

1 پرش نینجا

برای سایت خانه پرش ، شما می خواهید بسیاری از رنگ های روشن و پر جنب و جوش ، احتمالاً برخی از قرمزها ، سبزیجات و شاید یک چاشنی زرد برای اندازه گیری مناسب داشته باشید. اگر از طرف دیگر ، محصولی را به زنان می فروشید ، نمی خواهید از قهوه ای یا نارنجی استفاده کنید. شاید به همین دلیل است که L’Oreal در صفحه اصلی تجارت الکترونیکی خود از سیاه و سفید و دارای روکش بنفش استفاده می کند.

2 لوره

من تمام ترفندهای زیر را توضیح خواهم داد. برای موفقیت در استفاده از روانشناسی رنگ مناسب ، باید این اصول اصلی را دنبال کنید:

راه درست

زمان مناسب

مخاطب مناسب

هدف درست

در اینجا نکاتی وجود دارد که جوانب مثبت هنگام برخورد با تبدیل و رنگ از آنها استفاده می کنند.

نکاتی درباره رنگ که باعث بهبود تبدیل شما می شود

۱٫ زنان خاکستری ، نارنجی و قهوه ای را دوست ندارند. آنها آبی ، بنفش و سبز را دوست دارند.

تفاوت های جامعه شناختی بین ترجیحات رنگ ، خود یک شاخه کامل از مطالعه است.3 رنگ جمعیتی با هدف قرار دادن

در یک نظرسنجی در مورد رنگ و جنسیت ، ۳۵٪ از خانم ها اظهار داشتند که رنگ آبی رنگ مورد علاقه آنها است ، پس از آن بنفش (۲۳٪) و سبز (۱۴٪). ۳۳٪ از زنان اعتراف کردند که رنگ نارنجی کمترین رنگ مورد علاقه آنها بود ، پس از آن قهوه ای (۳۳٪) و خاکستری (۱۷٪).

مطالعات دیگر این یافته ها را تأیید کرده اند و نشانگر عدم تمایل زن به تن های خاکی و اولویت برای رنگ های اولیه با رنگ های رنگی هستند. نگاه کنید که چگونه این بازی انجام می شود. از تقریباً به هر سایت تجارت الکترونیکی که مخاطب موردنظر آن زن است ، مراجعه کنید و این تنظیمات رنگی زنانه را تأیید می کنید.

لوازم آرایشی Milani دارای یک مشتری مشتری در درجه اول است. بنابراین ، تکه ای از نارنجی ، خاکستری یا قهوه ای در صفحه اصلی وجود ندارد:

وب سایت 4 میلانی

روز زن از هر سه رنگ مورد علاقه زنان (آبی ، بنفش و سبز) در صفحه اصلی خود استفاده می کند ، بنابراین در مخاطبان هدف خود دعوت می کند:

وب سایت 5 روز زنانه

اکثر مردم فکر می کنند که رنگ زنانه عاشق جهان به رنگ صورتی است. اینطور نیست فقط درصد کمی از خانمها رنگ صورتی را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می کنند. بنابراین ، در حالی که صورتی ممکن است زنانگی در روانشناسی رنگ را نشان دهد ، این بدان معنی نیست که صورتی برای همه خانمها ، یا حتی بیشتر خانمها جذاب است. از رنگ هایی غیر از صورتی استفاده کنید – مانند آبی ، بنفش و سبز – و ممکن است جذابیت وب سایت تجارت الکترونیکی خود را برای بازدید کنندگان زن بهبود بخشید. و این ممکن است به نوبه خود ، تبدیل ها را بهبود بخشد.

۲٫ مردان بنفش ، نارنجی و قهوه ای را دوست ندارند. مردان مانند آبی ، سبز و سیاه را دوست دارند.

اگر برای مردان بازاریابی می کنید ، این رنگهایی است که باید از آن دوری کنید: بنفش ، نارنجی و قهوه ای. در عوض از رنگ های آبی ، سبز و سیاه استفاده کنید . این رنگها – آبی ، سبز و سیاه – به طور سنتی با بدخوابی همراه است. با این حال ، برای برخی این تعجب آور است که قهوه ای انتخاب مورد علاقه نیست.

۳٫ برای رشد اعتماد کاربر از رنگ آبی استفاده کنید.

آبی با دلیل خوب یکی از پر رنگ ترین رنگ هاست. افراد زیادی مانند آبی دوست دارند.

ادبیات را با رنگ آبی بخوانید ، و پیامهایی مانند آن پیدا خواهید کرد

  • رنگ آبی رنگ اعتماد ، آرامش ، نظم و وفاداری است.
  • آبی رنگ شرکتهای آمریکایی است و می گوید: “خنک. . . باور کنید و به من اعتماد کنید. . . به آنچه می گویم اطمینان داشته باش! “ منبع )
  • رنگ آبی به ذهن آرامش و آرامش می بخشد. اغلب به عنوان صلح آمیز ، آرام ، امن و منظم توصیف می شود. منبع )

در جامعه تحقیق درباره تأثیرات روانشناختی رنگ آبی توافق گسترده ای وجود دارد. پیام لطیف آن از اعتماد به نفس و آرامش صادق است. می توانید از این طریق به نفع خود در وب سایت و صفحات فرود استفاده کنید.

بزرگترین شبکه اجتماعی جهان آبی است. برای شرکتی که ارزش های اصلی آن شفافیت و اعتماد است ، این احتمالاً تصادفی نیست.

6 صفحه اصلی فیس بوک

شرکتی که به عنوان مجرای میلیاردها دلار خدمت می کند ، پی پال ، رنگ آبی را نیز ترجیح می دهد. شانس وجود دارد ، این به بهبود اعتبار آنها کمک می کند. اگر می خواستند مثلاً قرمز یا نارنجی به عنوان رنگ موضوع و مارک تجاری را امتحان کنیم ، احتمالاً آنها همان سطح تبدیل را ندارند.

وب سایت 7 پی پال

در حقیقت آبی رنگی است که مورد استفاده بسیاری از بانکها قرار گرفته است. اینجا CapitalOne.com ، یک بانک بزرگ اینترنتی است:

8 وب سایت سرمایه

اگرچه رنگ آبی تقریباً یک رنگ عالی است ، اما هرگز نباید از آن برای هر چیزی که مربوط به غذا باشد استفاده کرد. رژیم های غذایی از صفحات آبی استفاده کرده اند تا با موفقیت از خوردن بیشتر آنها جلوگیری شود. نظریه تکاملی نشان می دهد که آبی رنگی است که با سم در ارتباط است. غذاهای آبی بسیار زیادی وجود ندارد – زغال اخته و آلو فقط در پوشش آن. بنابراین ، در صورت فروش مواد غذایی ، هرگز از رنگ آبی استفاده نکنید.

۴- رنگ زرد برای هشدارهاست.

رنگ زرد رنگ هشدار دهنده است. از این رو ، رنگ زرد برای علائم هشدار دهنده ، سیگنال های راهنمایی و رانندگی و علائم کف مرطوب استفاده می شود.

9 علامت دو طرفه

10 طبقه احتیاط مرطوب

به نظر می رسد عجیب است که برخی روانشناسان رنگ ، رنگ زرد را رنگ شادی اعلام می کنند. Business Insider گزارش می دهد که “مارک ها از رنگ زرد استفاده می کنند تا نشان دهند سرگرم کننده و دوستانه هستند.” این احتمال وجود دارد که رنگ زرد بتواند بازیگرایی را نشان دهد. با این حال ، از آنجا که رنگ زرد باعث تحریک مرکز هیجان مغز می شود ، احساس بازیگویی ممکن است صرفاً حالت افزایش احساسات و پاسخ باشد ، نه دقیقاً شادی.

روانشناسی رنگ از نزدیک با خاطرات و تجربیات گره خورده است. بنابراین ، اگر شخصی با داشتن پیراهن زرد ، تجربه غذا خوردن در یک فست فود با قوس های زرد یا زندگی در خانه ای با دیوارهای زرد ، تجربه بسیار دلپذیری داشته باشد ، ممکن است با ارتباط حافظه ، رنگ زرد باعث ایجاد شادی شود.

یکی از مهمترین واقعیت های موجود در مورد رنگ زرد این است که باعث می شود نوزادان گریه کنند و مردم را عصبانی کنند. تا به امروز ، هیچ مطالعه ای را که از این ادعا حمایت کند ، پیدا نکرده ام ، حتی اگر همه نسبت به راحت تکرار آن اقدام کنند.

11 سرویس گوگل

حتی خوانده ام که “رنگ زرد می تواند باعث حالت تهوع شود” اگرچه در این مورد شک دارم.

12 زرد باعث تهوع می شود

اگر مطالعه ای در مورد نوزادان خاردار و افراد عصبانی را که در خانه هایی با دیوارهای زرد رنگ زندگی می کنند یافتید ، لطفاً به من اطلاع دهید. من کاملا مطمئن هستم که بچه ها گریه می کنند و مردم بدون در نظر گرفتن رنگ رنگ ، دچار تیک می شوند. به هر حال ، به نظر می رسد که “زرد مرکز اضطراب مغز را فعال می کند” ، همانطور که توسط یک متخصص رنگ گزارش شده است.

افزایش اضطراب در طول هر تجربه وب سایت هرگز چیز خوبی نیست ، مگر اینکه در دوزهای کوچک باشد. بنابراین ، یک تماس زرد به عمل ممکن است فقط لمس اضطراب لازم را ایجاد کند تا آنها را به کلیک روی خواست مورد نظر برای اقدام تبدیل کند.

در دوزهای کوچک از رنگ زرد استفاده کنید مگر اینکه بخواهید اضطراب غیر ضروری ایجاد کنید.

۵- سبز برای محصولات محیطی و فضای باز ایده آل است.

شاید بصری ترین ارتباط رنگی سبز باشد – رنگ فضای بیرون ، دوستدار محیط زیست ، طبیعت و محیط. در اصل سبز یک نماد کروماتیک برای خود طبیعت است.

جدا از نشانگر ظاهری نسبتاً آشکار در فضای باز ، رنگ سبز نیز می تواند باعث بهبود خلاقیت شود. یک مطالعه با بررسی همکار با عنوان “اثر سبز” ، نشان داد که شرکت کنندگان در هنگام ارائه فلاش از رنگ سبز ، بر خلاف هر رنگ دیگری ، دارای خلاقیت بیشتری بودند.

اگر تمرکز وب سایت شما ربطی به طبیعت ، محیط ، ارگانیک یا بیرون از منزل دارد ، رنگ سبز باید انتخاب رنگ شما باشد.

اگرچه سبز فقط به طبیعت مربوط نمی شود. رنگ سبز همچنین یک تماس خوب برای رنگ عمل است ، به ویژه هنگامی که در ترکیب با “اثر ایزولاسیون” ، همچنین به عنوان اثر فون Restorff شناخته می شود ، بیان می کند که اگر آنها برجسته باشند ، چیزهایی را بهتر به خاطر می آورید. شما مجسمه آزادی را به خاطر می آورید زیرا بزرگ ، قد بلند ، سبز است و تعداد زیادی از آنها در بندر نیویورک وجود ندارد. در روانشناسی رنگ ، اثر جداسازی هنگامی اتفاق می افتد که یک مورد تمرکز ، مانند مرحله تبدیل ، تنها مورد از یک رنگ خاص است. این تکنیک برای تماس با اکشن شگفتی می کند و رنگ سبز گزینه ای ایده آل است.

در اینجا نحوه استفاده از کنراد فاگین از آن آمده است:

13 کشف کنید که چگونه

همه عناصر تبدیل Dell سبز هستند.

صفحه قیمت گذاری 14 دل

15 dell inspiron

کلمه “سبز” خود کلمه ای برای آگاهی و قدردانی از محیط زیست است. استفاده از کلمه و رنگ به خودی خود می تواند یک هاله محیطی را به وب سایت شما قرض دهد و باعث بهبود شهرت شما در بین کسانی شود که علاقه مند به نگرانی های زیست محیطی هستند.

۵- پرتقال رنگی سرگرم کننده است که می تواند احساس عجله یا ضربه را ایجاد کند.

نکته مثبت نارنجی این است که می توان از آن به عنوان رنگ “سرگرم کننده” استفاده کرد. به گفته برخی ، پرتقال به “تحریک فعالیت بدنی ، رقابت و اعتماد به نفس” کمک می کند. این ممکن است به همین دلیل باشد که نارنجی زیاد توسط تیم های ورزشی و محصولات کودکان استفاده می شود.

یک مثال عالی در اینجا نماد دنور برونکوس است:

برای دیدن آرم اینجا کلیک کنید

در اینجا تیم دیگری است که با افتخار از نارنجی استفاده می کند:

برای دیدن آرم اینجا کلیک کنید

در حقیقت ، یک تیم ورزشی وجود دارد که از نارنجی استفاده می کنند: فلوریدا گیتورز ، کلگرسون ببر ، بویز ایالت برونکوس ، سیراکوز ، نیویورک ناکس ، نیویورک متس ، کلیولند براون و غیره.

Amazon.com در پرچم “پیشنهاد محدود زمان” خود از نارنجی استفاده می کند. رنگ فوریت را نشان می دهد ، و این پیام را قابل توجه تر و عملی تر می کند:

18 روشن آمازون

معنی داره نارنجی به معنی فعال است. نارنجی به معنی سرگرمی است. نارنجی به معنای یکدستی است. زیرا رنگی بلند و گرم است. با این حال ، پرتقال می تواند کمی پررنگ باشد. یک مقاله تحقیقاتی توصیه می کند ، “نارنجی به مقدار کم مورد استفاده قرار می گیرد تا توجه شما را به چیزی جلب کند ، اما نه به اندازه ای که پیام واقعی تبلیغ را تحت الشعاع قرار دهد.”

گاهی اوقات ، نارنج به عنوان “ارزان” تعبیر می شود. اگر محصول شما ارزان است ، یا اگر می خواهید آن را به این ترتیب مشاهده کنید ، ممکن است نارنجی انتخاب خوبی باشد. تعداد زیادی Vive la Big .

۶٫ سیاه احساس لوکس و ارزش را می افزاید.

روانشناسی رنگ داخلی ما می گوید ، هرچه رنگ تیره تر ، لوکس تر باشد ، می گوید. سیاه همچنین می تواند با ظرافت ، پختگی و قدرت همراه باشد ، دقیقاً همان چیزی است که طراحان لوکس و سایتهای تجارت الکترونیکی پرمصرف از شما می خواهند احساس کنید.

در یک قطعه Business Insider در مورد رنگ و مارک تجاری ، نویسنده اهمیت رنگ سیاه را بیان می کند:

سیاه همچنین می تواند به عنوان یک رنگ لوکس دیده شود. “سیاه ، هنگامی که به طور صحیح استفاده شود می تواند زرق و برق ، زیبایی ، انحصار ارتباط برقرار کند.”

کیف های دستی Louis Vuitton ارزان نیست. در سایت غایب رنگ ها و طرح های جذاب و سرگرم کننده هستند. این یک مقدار جدی است:

19 لوئیت ویتون

Citizen Watch ، بهتر از میانگین Timex ، همچنین از طراحی وب سایت سایه تیره استفاده می کند:

20 راننده سازگار با محیط زیست

لامبورگینی هم همین کار را می کند. Black نام بازی است:

21 لامبورگینی

اگر کالاهای لوکس با ارزش بالایی را در وب سایت خود می فروشید ، احتمالاً رنگ سیاه انتخاب مناسبی خواهد بود.

۷٫ برای تماس با شما از رنگهای اصلی روشن استفاده کنید.

در محیط های تست دقیق ، بالاترین رنگهای تبدیل کننده تماس برای اقدام ، رنگهای روشن اولیه و ثانویه هستند – قرمز ، سبز ، نارنجی ، زرد.

رنگ های تیره مانند سیاه ، خاکستری تیره ، قهوه ای یا بنفش نرخ تبدیل بسیار کمی دارند. آنهایی که روشن تر هستند نرخ تبدیل بالاتری دارند.

بهداشت زنان برای فراخوان عمل خود از سایه ای روشن و خمیده استفاده می کند. آنها رنگ مایل به بنفش / صورتی را که همراه آنها است ، به همراه یک رنگ روشن می بینند.

22 بدن بیکینی

GreenGeeks از دکمه زرد استفاده می کند:

23 از امروز شروع به فروش کنید

بزرگترین خرده فروش جهان از دکمه معروف “افزودن به سبد خرید” استفاده می کند. زرد است:

24 amazon qty

برخی از بهترین رنگهای تبدیل “زشت” هستند – نارنجی و زرد. در مقاله ای در مورد ColorMatters.com آمده است : “از نظر روانشناختی ، رنگهای” ضد زیبایی شناختی “ممکن است توجه بیشتری را نسبت به رنگ های موجود در لیست زیبایی شناختی جلب کنند.” از آنجا که هدف از یک عنصر تبدیل جلب توجه است ، بنابراین شما ممکن است با دکمه نارنجی بزرگ (BOB) درست کار را انجام دهید. یا زرد.

۸- از سفید غافل نشوید.

در بیشتر مطالب روانشناسی رنگ که خوانده ام ، یک ویژگی فراموش شده وجود دارد. شاید دلیل این امر باشد که نظریه پردازان رنگ نمی توانند در مورد اینکه رنگ سفید است یا خیر ، توافق کنند. من واقعاً اهمیتی نمی دهم که هست یا نه. آنچه می دانم این است که استفاده گسترده از فضای سفید یک ویژگی طراحی قدرتمند است. به عنوان مثال ، محبوب ترین وب سایت جهان را انتخاب کنید. در اصل همه سفید است:

25 گوگل

رنگ سفید اغلب فراموش می شود زیرا استفاده اصلی آن به عنوان یک رنگ پس زمینه است. امروزه بیشتر وب سایتهای با طراحی خوب از فضای سفید زیادی استفاده می کنند تا احساس آزادی ، جاداری و تنفس ایجاد کنند.

نتیجه

اینترنت مکانی رنگی است و چیزهای زیادی وجود دارد که با استفاده از رنگ به روشی صحیح ، در زمان مناسب ، با مخاطب مناسب و با هدف مناسب می توان به نتیجه رسید.

به طور طبیعی ، این مقاله به سوالاتی در مورد ایجاد تغییر در زمینه شرکت شما منجر می شود. اگر شرکت شما یک راهنمای سبک خاص رنگ داشته باشد چه می کنید؟ چه اتفاقی می افتد اگر رنگ آرم رنگ خاصی را نشان دهد؟ اگر طراح سربی الزامات رنگ را تعیین کند چه می شود؟ چگونه با این مشکل برخورد می کنید؟

ممکن است شما نتوانید دوباره راهنمای سبک خود را بازنویسی کنید و پالت رنگ وب سایت یا رنگ های فونت خود را بر روی الگوی ایمیل انتخاب کنید. بنابراین ، چگونه می توانید در این مواقع از روانشناسی رنگ استفاده کنید؟ چند گزینه وجود دارد:

  • اگر رنگ ها واقعاً مکیده اند ، برای تغییر تغییر دهید. در بعضی شرایط ممکن است لازم باشد که تغییر ایجاد کنید. اگر شما یک طراح پاشنه بلند هستید که به زنان مجلل می فروشید ، اما یک آرم نارنجی شفاف دارید ، نگرانی های خود را با تصمیم گیرندگان در میان بگذارید. مردم گاهی اوقات تصمیمات رنگ احمقانه می گیرند. لطفاً به آنها نشان دهید که چرا و چگونه یک طرح رنگ قاتل می تواند تغییر تبدیل کند.
  • از رنگ های مناسب روانشناسی استفاده کنید که مطابق با رنگ بندی موجود است. مطمئنا ، شما باید با طرح رنگ سازگار شوید ، اما هنوز هم می توانید از لکه های رنگ استراتژیک در اینجا و آنجا استفاده کنید. بیایید مثلاً بگوییم که شما یک وب سایت با مضمون آبی دارید. خوب. می توانید برای برداشت آدرس های ایمیل یک پنجره ایجاد کرده و از یک دکمه زرد روشن استفاده کنید. دکمه مناسب روانشناسی است و به برند رنگی شرکت آسیب نمی رساند.

هرچه آزادی بیشتری در طرح رنگ خود داشته باشید ، بهتر خواهید بود. در اینجا برخی از راهکارهای موقت جامد هنگام اجرای روانشناسی رنگ در وب سایت خود آورده شده است:

  • چندین رنگ را امتحان کنید . علی رغم آنچه ممکن است برخی بگویند ، هیچ رنگ مناسبی برای یک متن یا دکمه تبدیل وجود ندارد. یک دکمه سبز ، بنفش یا زرد را امتحان کنید. مزایای استفاده از یک طرح زمینه سیاه و سفید در مقابل یک پس زمینه سفید را کشف کنید. دریابید که برای مخاطبان و محصولاتتان بهترین کار را دارد.
  • فقط انتخاب رنگ را به طراح خود واگذار نکنید. من احترام زیادی برای اکثر طراحان وب دارم. من با بسیاری از آنها کار کردم. با این حال ، اجازه ندهید که طراح شما از چه رنگهایی استفاده کند باید در وب سایت خود تعیین کند. رنگ یک مسئله تبدیل است ، نه فقط مسئله “اوه ، به نظر خوب است”. زیبایی شناسی رنگ همه چیز نیست. جلوه های تبدیل رنگ مهم هستند! برای اینکه بتوانید تبدیل های خود را بهبود بخشید ، باید به شدت در انتخاب رنگ صفحات فرود خود شرکت کنید.
  • از اضافه بار رنگ خودداری کنید. من فقط بیش از ۳۰۰۰ کلمه را صرف کردم تا به شما بگویم یک رنگ عالی بسیار مهم است. حالا می خواهید بیرون بروید و چیزی را رنگ کنید. اما بیش از حد نروید. نکته پایانی من را بخاطر بسپار من آن را به یک دلیل ماندگار کردم. رنگ سفید رنگ است و باید از رنگ BFF شما نیز باشد. با شور و شوق رنگی خود با تعداد زیادی رنگ سفید سلطنت کنید. رنگ بیش از حد بسیاری می تواند حس گیجی ایجاد کند.

تغییرات رنگی شما چه تاثیری در تبدیل شما داشته است؟

۶ عنصر اصلی طراحی وب برتر

۵ دلیل اینکه به هر کسب و کاری به وب سایت نیاز دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *